D.H.O 

Dienstverlening

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden DHO dienstverlening 

E-mail: info@dhodienstverlening.nl 

Website: http://www.dhodienstverlening.nl


Definities
: , gevestigd te  onder KvK nr. .DHO dienstverlening DHO dienstverlening Enschede 85865265 Klant: degene met wie  een overeenkomst is aangegaan. DHO dienstverlening Partijen:  en klant samen. DHO dienstverlening Consument: een klant die tevens een individu is en die als privépersoon handelt.
Toepasselijkheid algemene voorwaarden
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, werkzaamheden, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van diensten of producten door of namens . DHO dienstverlening Partijen kunnen alleen afwijken van deze voorwaarden als zij dat uitdrukkelijk en schriftelijk zijn overeengekomen. Partijen sluiten de toepasselijkheid van aanvullende en/of afwijkende algemene voorwaarden van de klant of van derden uitdrukkelijk uit.
Aanbiedingen en offertes
Aanbiedingen en offertes van  zijn vrijblijvend, tenzij daarin uitdrukkelijk anders vermeld. DHO dienstverlening Een aanbod of offerte is maximaal  geldig, tenzij een andere aanvaardingstermijn in het aanbod of de offerte 1 maand staat vermeld. Als de klant een aanbod of offerte niet binnen de geldende termijn aanvaardt, dan vervalt het aanbod of de offerte. Aanbiedingen en offertes gelden niet voor nabestellingen, tenzij partijen dit uitdrukkelijk en schriftelijk zijn overeengekomen.
Aanvaarding
Bij aanvaarding van een vrijblijvende offerte of aanbieding, behoudt  zich het recht voor de DHO dienstverlening offerte of het aanbod alsnog binnen 3 dagen na ontvangst van de aanvaarding in te trekken, zonder dat de klant hieraan enige rechten kan ontlenen. Mondelinge aanvaarding van de klant verbindt  slechts, nadat de klant deze schriftelijk (of DHO dienstverlening elektronisch) heeft bevestigd.
Prijzen
Alle prijzen die  hanteert zijn in euro’s, zijn  btw en exclusief eventuele overige kosten DHO dienstverlening inclusief zoals administratiekosten, heffingen en reis-, verzend- of transportkosten, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld of anders overeengekomen. Alle prijzen die  hanteert voor zijn diensten, op zijn website of die anderszins kenbaar zijn DHO dienstverlening gemaakt, kan  te allen tijde wijzigen. DHO dienstverlening Partijen komen voor een dienstverlening door  een totaalbedrag als richtprijs overeen, tenzij DHO dienstverlening partijen uitdrukkelijk en schriftelijk een vaste prijs, waarvan niet kan worden afgeweken, zijn overeengekomen. is gerechtigd om tot 10% van de richtprijs af te wijken. DHO dienstverlening Indien de richtprijs meer dan 10% hoger uit gaat vallen, dient  de klant tijdig te laten weten DHO dienstverlening waarom een hogere prijs gerechtvaardigd is. Indien de richtprijs meer dan 10% hoger uit gaat vallen, heeft de klant het recht om het deel van de opdracht te laten vervallen, dat boven de richtprijs vermeerderd met 10% uitkomt. heeft het recht de prijzen jaarlijks aan te passen. DHO dienstverlening Voorafgaand aan de ingang ervan zal  prijsaanpassingen meedelen aan de klant. DHO dienstverlening De consument heeft het recht om de overeenkomst met  op te zeggen indien hij niet akkoord DHO dienstverlening gaat met de prijsverhoging.
Betalingen en betalingstermijn
mag bij het aangaan van de overeenkomst een aanbetaling tot 50% van het overeengekomen DHO dienstverlening
1.
2.  3.
4.
1.
2.
3.  4.
5.
6.
1.
2.
3.
1.
2.
3.
mag bij het aangaan van de overeenkomst een aanbetaling tot 50% van het overeengekomen DHO dienstverlening bedrag verlangen. De klant dient betalingen achteraf binnen  na levering  te hebben voldaan. 14 dagen Betalingstermijnen worden beschouwd als fatale betalingstermijnen. Dat betekent dat indien de klant het overeengekomen bedrag niet uiterlijk op de laatste dag van de betalingstermijn heeft voldaan, hij van rechtswege in verzuim en in gebreke is, zonder dat  de klant een aanmaning hoeft te sturen c.q. in gebreke DHO dienstverlening hoeft te stellen.  behoudt zich het recht voor om een levering afhankelijk te stellen van onmiddellijke betaling DHO dienstverlening dan wel een zekerheidstelling te eisen voor het totale bedrag van de diensten of producten.
Gevolgen niet tijdig betalen
Betaalt de klant niet binnen de overeengekomen termijn, dan is  gerechtigd DHO dienstverlening de wettelijke rente  in van 2% per maand voor niet-handelstransacties en  de wettelijke rente van 8% per maand voor handelstransacties rekening te brengen vanaf de dag dat de klant in verzuim is, waarbij een gedeelte van een maand voor een hele maand wordt gerekend. Wanneer de klant in verzuim is, is hij bovendien buitengerechtelijke incassokosten en eventuele schadevergoeding verschuldigd aan . DHO dienstverlening De incassokosten worden berekend aan de hand van het Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten. Wanneer de klant niet tijdig betaalt, mag  zijn verplichtingen opschorten totdat de klant aan zijn DHO dienstverlening betalingsverplichting heeft voldaan. In geval van liquidatie, faillissement, beslag of surseance van betaling aan de zijde van de klant, zijn de vorderingen van  op de klant onmiddellijk opeisbaar. DHO dienstverlening Weigert de klant zijn medewerking aan de uitvoering van de overeenkomst door , dan is hij nog DHO dienstverlening steeds verplicht de afgesproken prijs aan  te betalen. DHO dienstverlening
Herroepingsrecht
Een consument kan een online aankoop gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van reden ontbinden op voorwaarde dat:
de dienst geen logies, reis, restaurantbedrijf, vervoer, cateringopdracht of vorm van vrijetijdsbesteding betreft het geen (opdracht tot) spoedreparatie betreft het geen weddenschappen en/of loterijen betreft de consument niet heeft afgezien van zijn herroepingsrecht het geen dienst betreft die met instemming van de klant volledig worden uitgevoerd binnen de 14 kalenderdagen bedenktijd en waarbij de klant uitdrukkelijk om de heeft verklaard van het herroepingsrecht af te zien
De bedenktijd van 14 dagen zoals in lid 1 genoemd, vangt aan: zodra de consument de overeenkomst levering van de dienst heeft gesloten zodra de consument bevestigd heeft dat hij digitale inhoud via internet gaat afnemen De consument kan zijn beroep op het herroepingsrecht kenbaar maken via , indien info@dhodienstverlening.nl gewenst met behulp van het herroepingsformulier dat via de website van , DHO dienstverlening http://www. , kan worden gedownload.dhodienstverlening.nl
Opschortingsrecht
Tenzij de klant een consument is, doet de klant afstand van het recht om de nakoming van enige uit deze overeenkomst voortvloeiende verbintenis op te schorten.
Retentierecht
kan een beroep doen op zijn retentierecht en in dat geval producten van de klant onder zich DHO dienstverlening houden, totdat de klant alle nog openstaande rekeningen ten aanzien van  heeft voldaan, tenzij DHO dienstverlening de klant voor die kosten voldoende zekerheid heeft gesteld. De retentierecht geldt eveneens op grond van eerdere overeenkomsten waaruit de klant nog betalingen verschuldigd is aan . DHO dienstverlening
is nooit aansprakelijk voor eventuele schade die de klant mogelijkerwijs lijdt als gevolg van het DHO dienstverlening
3.
1.
2.  3.
1.
2.
3.
4.
5.
1.
2.
3.  4.
1.
2.
is nooit aansprakelijk voor eventuele schade die de klant mogelijkerwijs lijdt als gevolg van het DHO dienstverlening gebruikmaken van zijn retentierecht.
Verrekening
Tenzij de klant een consument is, doet de klant afstand van zijn recht om een schuld aan  te DHO dienstverlening verrekenen met een vordering op . DHO dienstverlening
Verzekering
De klant verplicht zich de volgende zaken voldoende te verzekeren en verzekerd te houden tegen onder andere brand, ontploffings- en waterschade evenals diefstal: geleverde zaken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de onderliggende overeenkomst zaken van  die bij de klant aanwezig zijn DHO dienstverlening zaken die onder eigendomsvoorbehoud zijn geleverd
De klant geeft op eerste verzoek van  de polis van deze verzekeringen ter inzage. DHO dienstverlening Tenzij partijen uitdrukkelijk anders overeen zijn gekomen, is de klant gehouden op eigen kosten een CARverzekering af te sluiten en kan de klant geen aanspraak maken op vergoeding van eventuele schade die anders door deze verzekering zou worden gedekt.
Garantie
Wanneer partijen een overeenkomst met een dienstverlenend karakter zijn aangegaan, bevat deze voor DHO  enkel een  inspanningsverplichting en dus geen resultaatsverplichting.dienstverlening
Uitvoering van de overeenkomst
voert de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed DHO dienstverlening vakmanschap uit.  heeft het recht om de overeengekomen dienstverlening (gedeeltelijk) te laten verrichten door DHO dienstverlening derden. De uitvoering van de overeenkomst geschiedt in onderling overleg en na schriftelijk akkoord en betaling van het eventueel afgesproken voorschot door de klant. Het is de verantwoordelijkheid van de klant dat  tijdig kan beginnen aan de uitvoering van de DHO dienstverlening overeenkomst. Indien de klant er niet voor heeft gezorgd dat  tijdig kan beginnen aan de uitvoering van de DHO dienstverlening overeenkomst, komen de daaruit voortvloeiende extra kosten en/of extra uren voor rekening van de klant.
Informatieverstrekking door de klant
De klant stelt alle informatie, gegevens en bescheiden die relevant zijn voor de correcte uitvoering van de overeenkomst tijdig en in gewenste vorm en op gewenste wijze beschik-baar aan . DHO dienstverlening De klant staat in voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de ter beschikking gestelde informatie, gegevens en bescheiden, ook indien deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de overeenkomst niet anders voortvloeit. Indien en voor zover de klant dit verzoekt, retourneert  de betreffende bescheiden. DHO dienstverlening Stelt de klant niet, niet tijdig of niet behoorlijk de door  redelijkerwijs verlangde informatie, DHO dienstverlening gegevens of bescheiden beschikbaar en loopt de uitvoering van de overeenkomst hierdoor vertraging op, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten en extra uren voor rekening van de klant.
Vrijwaring
De klant vrijwaart  tegen alle aanspraken van derden die verband houden met de door DHO dienstverlening DHO  geleverde producten en/of diensten. dienstverlening
Klachten
De klant dient een door  geleverd product of verleende dienst zo spoedig mogelijk te DHO dienstverlening onderzoeken op eventuele tekortkomingen. Beantwoordt een geleverd product of verleende dienst niet aan hetgeen de klant redelijkerwijs van de overeenkomst
2.
3.
4.
5.  6.
1.  2.
1.
2.
3.
4.
5.
1.
2.
3.
1.
Beantwoordt een geleverd product of verleende dienst niet aan hetgeen de klant redelijkerwijs van de overeenkomst mocht verwachten, dan dient de klant  daarvan zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen DHO dienstverlening 1 maand na constatering van de tekortkomingen, op de hoogte te stellen. Consumenten dienen  uiterlijk binnen 2 maanden na constatering van de tekortkomingen DHO dienstverlening hiervan op de hoogte te stellen. De klant geeft daarbij een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekort-koming, zodat DHO dienstverlening in staat is hierop adequaat te reageren. De klant dient aan te tonen dat de klacht betrekking heeft op een overeenkomst tussen partijen. Indien een klacht betrekking heeft op lopende werkzaamheden, kan dit er in ieder geval niet toe leiden dat DHO  gehouden kan worden om andere werkzaamheden te verrichten dan zijn overeengekomen.dienstverlening
Ingebrekestelling
De klant dient ingebrekestellingen schriftelijk kenbaar te maken aan . DHO dienstverlening Het is de verantwoordelijkheid van de klant dat een ingebrekestelling  ook daadwerkelijk DHO dienstverlening (tijdig) bereikt.
Hoofdelijke aansprakelijkheid klant
Als  een overeenkomst aangaat met meerdere klanten, is ieder van hen hoofdelijk aansprakelijk DHO dienstverlening voor de volledige bedragen die zij op grond van die overeenkomst aan  verschuldigd zijn. DHO dienstverlening
AansprakelijkheidDHO dienstverlening
is uitsluitend aansprakelijk voor enige schade die de klant lijdt indien en voor zover die schade DHO dienstverlening is veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid. Indien  aansprakelijk is voor enige schade, is het slechts aansprakelijk voor directe schade die DHO dienstverlening voortvloeit uit of verband houdt met de uitvoering van een overeenkomst. is nooit aansprakelijk voor indirecte schade, zoals gevolgschade, gederfde winst, gemiste DHO dienstverlening besparingen of schade aan derden. Indien  aansprakelijk is, is deze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat door een gesloten DHO dienstverlening (beroeps)aansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald en bij gebreke van (volledige) uitkering door een verzekeringsmaatschappij van het schadebedrag is de aansprakelijkheid beperkt tot het (gedeelte van het) factuurbedrag waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft. Alle afbeeldingen, foto’s, kleuren, tekeningen, omschrijvingen op de website of in een catalogus zijn slechts indicatief en gelden slechts bij benadering en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding en/of (gedeeltelijke) ontbinding van de overeenkomst en/of opschorting van enige verplichting.
Vervaltermijn
Elk recht van de klant op schadevergoeding van  vervalt in elk geval 12 maanden na de DHO dienstverlening gebeurtenis waaruit de aansprakelijkheid direct of indirect voortvloeit. Hiermee wordt niet uitgesloten het bepaalde in artikel 6:89 van het Burgerlijk Wetboek.
Recht op ontbinding
De klant heeft het recht de overeenkomst te ontbinden wanneer  toerekenbaar tekortschiet in de DHO dienstverlening nakoming van zijn verplichtingen, tenzij deze tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, de ontbinding niet rechtvaardigt. Is de nakoming van de verplichtingen door  niet blijvend of tijdelijk onmogelijk, dan kan DHO dienstverlening ontbinding pas plaatsvinden nadat  in verzuim is. DHO dienstverlening heeft het recht de overeenkomst met de klant te ontbinden, indien de klant zijn verplichtingen DHO dienstverlening uit de overeenkomst niet volledig of niet tijdig nakomt, dan wel indien  kennis heeft genomen DHO dienstverlening van omstandigheden die hem goede grond geven om te vrezen dat de klant zijn verplichtingen niet behoorlijk zal kunnen nakomen.
Overmacht
In aanvulling op het bepaalde in artikel 6:75 Burgerlijk Wetboek geldt dat een tekortkoming van DHO  in de nakoming van enige verplichting ten aanzien van de klant niet aan  kan dienstverlening DHO dienstverlening worden toegerekend in een van de wil van  onafhankelijke situatie, waardoor de nakoming van DHO dienstverlening
2.
3.
4.
5.
1.
2.
1.  2.  3.  4.
1.
2.
1.
2.
1.  2.
worden toegerekend in een van de wil van  onafhankelijke situatie, waardoor de nakoming van DHO dienstverlening zijn verplichtingen ten aanzien van de klant geheel of gedeeltelijk wordt verhinderd of waardoor de nakoming van zijn verplichtingen in redelijk-heid niet van  kan worden verlangd. DHO dienstverlening Tot de in lid 1 genoemde overmachtsituatie worden ook - doch niet uitsluitend - gerekend: noodtoestand (zoals burgeroorlog, opstand, rellen, natuurrampen, etc.); wanprestaties en overmacht van toeleveranciers, bezorgers of andere derden; onverwachte stroom-, elektriciteits- internet-, computer- en telecomstoringen; computer-virussen, stakingen, overheidsmaatregelen, onvoorziene vervoersproblemen, slechte weersomstandigheden en werkonderbrekingen. Indien zich een overmachtsituatie voordoet waardoor  1 of meer verplichtingen naar de klant DHO dienstverlening niet kan nakomen, dan worden die verplichtingen opgeschort totdat  er weer aan kan voldoen. DHO dienstverlening Vanaf het moment dat een overmachtsituatie ten minste 30 kalenderdagen heeft geduurd, mogen beide partijen de overeenkomst schriftelijk geheel of gedeeltelijk ontbinden.  is in een overmachtsituatie geen enkele (schade)vergoeding verschuldigd, ook niet als het als DHO dienstverlening gevolg van de overmachttoestand enig voordeel geniet.
Wijziging van de overeenkomst
Indien na het afsluiten van de overeenkomst voor de uitvoering ervan het nodig blijkt om de inhoud ervan te wijzigen of aan te vullen, passen partijen tijdig en in onderling overleg de overeenkomst dienovereenkomstig aan. Voorgaand lid is niet van toepassing bij producten die zijn afgenomen in een fysieke winkel.
Wijziging algemene voorwaarden
is gerechtigd deze algemene voorwaarden te wijzigen of aan te vullen. DHO dienstverlening Wijzigingen van ondergeschikt belang kunnen te allen tijde worden doorgevoerd. Grote inhoudelijke wijzigingen zal  zoveel mogelijk vooraf met de klant bespreken. DHO dienstverlening Consumenten zijn gerechtigd bij een wezenlijke wijziging van de algemene voorwaarden de overeenkomst op te zeggen.
Overgang van rechten
Rechten van de klant uit een overeenkomst tussen partijen kunnen niet aan derden worden overgedragen zonder de voorafgaande schriftelijke instemming van . DHO dienstverlening Deze bepaling geldt als een beding met goederenrechtelijke werking zoals bedoeld in artikel 3:83, tweede lid, Burgerlijk Wetboek.
Gevolgen nietigheid of vernietigbaarheid
Wanneer één of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden nietig of vernietigbaar blijken, dan tast dit de overige bepalingen van deze voorwaarden niet aan. Een bepaling die nietig of vernietigbaar is, wordt in dat geval vervangen door een bepaling die het dichtst in de buurt komt van wat  bij het opstellen van de voorwaarden op dat punt voor ogen had. DHO dienstverlening
Toepasselijk recht en bevoegde rechter
Op iedere overeenkomst tussen partijen is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing. De Nederlandse rechter in het arrondissement waar  is gevestigd / praktijk houdt / kantoor houdt DHO dienstverlening is exclusief bevoegd om kennis te nemen van eventuele geschillen tussen partijen, tenzij de wet dwingend anders voorschrijft.
Opgesteld op . 07 juni 2022

E-mailen
Bellen
Info